kırmızılı kadın: daha güzeldi, siktir git!


ah seni kendini bilmez orospu çocuğu! bu aralar çok küfür etmene karşıyım, sessizlikte kalman daha güzeldi. insanlara bir şeyler anlatmadığın zamanlar daha güzeldi. sigarasız geçirdiğin, henüz hiçbir şeyin farkında olmadığın zamanlar daha güzeldi. şimdi sana bakıyorum da çocukluğunu bile özlemiyorsun. içindeki çocukluğu dahi öldürmüşsün. beynini yor, hatırlamaya çalış; ben kırmızılı kadın.
tekrar hoşgeldin hayatımın silinmiş anlamı. seni öldürdüğümden beri görüşmüyorduk, son zamanlarda rüyalarıma da girmiyordun. beni artık özlemediğini düşünüyordum. seninle birlikte öldürdüğüm çocukluğumdan şikayetçi olmandan nefret ediyorum. senden de nefret ediyorum aslında; bunu yeni yeni kabulleniyorum.

beni hala yargılıyorsun. benim hala kim olduğumu düşündüğünü bilmiyorum; ben senin zannettiğin kadar özel bir insan değilim. bildiğin üzere yıllardır kurduğum, gerçekleşemeyen hayallerim var benim. şimdi bakıyorum da; sen de hayallerim kadar orospusun, ben de senin kadar.
kaçtım ben. beni unutma, ben kırmızılı kadın.
kaç tabi, git. hiç gelmediğini düşünmekle geçti zaten tüm zamanım. bu hale girmemde üzerine düşen payı, diğer herkes gibi kabul etmemen normal.

eskisinden daha deliyim, ama bunları anlatsam bile duymayacağını biliyorum. eskisinden daha akıllı olduğumu düşünüyorlar; yazdığım her şeyin deli saçması olduğunu söylemiyorum artık.
sessizlik. kırmızılı kadın kaybolur.
bilmediğin yüzlerce şey oldu! geçenlerde tanrı olduğuma inandım, tanrının benimle mesajlaştığına inandım, hiç var olmamış şeyler yaratmasam da şizofren olduğuma inandım. güzel oldu. en son kendimi kaybettiğimde, yerinden sökülmüş bir salıncağı ararken buldum kendimi.

güzel salıncaktı, tarihini bilen birilerinin var olduğunu sanmıyorum. hakkında bildiğim tek şey vardı salıncağın; birisi kendini assaydı çok güzel sallanabilirdi. ben de dahil.
sessizlik, kırmızılı kadın gelmez.
güzel tabi. git. siktir git. bir daha gelme. bir daha duymak bile istemiyorum seni. lanet olsun kadın! seni ben öldürdüm, ben sahipsiz bir eve kilitledim. gömülmene, cesedinin bulunmasına bile izin vermedim.

gelme sakın. git. siktir git!
biliyorum, birileri var ve seni mutlu ediyorlar.
birilerinden mutluluklarını biriktirip, bana geliyorsun.
mutsuz ediyor, gidiyorsun.
gelme ulan! siktir git.
seni en çok...
gittiğin zaman seviyorum.
evet, seviyorum.
ama gelme! siktir git!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

neden rap(müzik) yapamadık?

evet dostum, hayatın yükümlülükleri var.