sigaraya tercih edilmiş kahve.


nasılsa gidecek, nasılsa gideceğiz. o kadar çok gitmekten bahsettim ki son zamanlarda, gitmek istemeyenin beyninde tümör arayacak doktorlar. ne de olsa başka birini seveceğiz, ne de olsa unutulur zamana bölündüğünde her şey. "ne de olsa" ile başlayan yüzlerce mermi hazırladım silahım için oyuncaktan. beni tanısaydı işlerini bırakır kaçarlardı doktorlar. kendimi tanısaydım öldürürdüm zaten çoktan.

hayal et. yokluğunu hayal et. tam yokluğuna alışırken var olduğunu. başkasına her zaman var olduğunu hayal et ya da varken, birden bire yok olmaya başladığını. zamanın ters aktığını hayal et, zamanın yok olduğunu. zamanı durdurduğumu hayal et. şimdi hepsini geri al. gerçek olamayacak kadar güzel şeylerle yaşamayacağım çünkü. hiçbir zaman gerçek olmayacak hayaller kurmayacağım artık.

balkonun korumalıklarına ayaklarımı uzattığımda "içelim aşkım, geride kalan her şeye." diyecek insanın peşinden koşacağım. "hadi bana elini ver. hadi, başkalarına saçmaladığın gibi bana da saçmala. bana hayattan nasıl nefret ettiğini, ne kadar nefret ettiğini anlat." diyen kadını bulacağım. ne dersin duygu? benim hayatım düzene girebilecek kadar kötü mü sence de?

ahhh yaşasın hayatlar! silinirse suratlar bir hayli hoşuma gider. geçmişimi unutursam her şey yoluna girer. şimdi siktir edelim beni, size dönelim sayın okuyan. sigaran varsa bir kaç dal ver.
kendimden bahsetmek istemiyorum, her yazımda söylediğim gibi gitmek istiyorum sadece. bu satırları yazarken gözlerimin dolduğunu hayal et, üst dudağımın seğirdiğini ve kontrol edemediğimi. okuyorsan bile böyle oku. hissetmiyorsan git, anlamayacaksın çünkü.

kendimden bahsetmek istemiyorum, bu yazıdan sonrası için en azından. bana güzel hayatından bahsetsene biraz. mutluluklarından bahset, basit şeylerden. nasıl mutlu olduğunu anlat bana. anlat ki kendimi yalnız bileyim. sustuğun her dakika benim gibi biri olduğunu düşünüyorum çünkü.

kendimden bahsetmek istemiyorum. bana yalnızlıklarını anlat lütfen. bana yazdıklarını anlat. büyüdüğünü görmek istiyorum en azından benim gibi çocuk kalmadığını. seni sevmek istiyorum sayın okuyan, anlat.

delirdiğini anlat, nasıl terk edildiğini. yaşadıklarını nasıl sorguladığını anlat. biriyle beraber hayal kurarken, birinin, kurduğun hayalleri başka birisiyle yaşamasını anlat. bana aldatılmayı anlat, birilerinin sana nasıl yalan söyleyebildiğini. çünkü anlayabiliyorum ben birinin bana yalan söyleyebildiğini. korkuyorum sayın okuyan, bana korkularını anlat.

senden anlatmanı istediğim çok şey var. bana insan olmayı, bana sevmeyi, bana sevilmeyi, bana yıllar öncesinden unuttuğum her duyguyu tekrardan anlat! bunu yapabilirsin biliyorum. ben sen değilim; belki arada sırada sen, ben oluyorsundur.

burak... bana kaybolmayı anlat. nasıl bir duygu olduğunu. kaybolursam yapıp yapamayacağımı anlat bana. hayır, kendimden bahsetmek istemiyorum. her yazımda söylediğim gibi gitmek istiyorum sadece.

bana... sigara için terk edilmiş kahve olmayı anlat. sıcak kalbinin nasıl soğuduğunu anlat. hayatımı sikeyim. hayatımı sik gerekirse; ama bana bir şeyler anlat. yalancı olduğumu, yalan söylediğimi, nasıl korktuğumu, sevmeyi bile beceremediğimi, yalnızlığı bile beceremediğimi, gitmeyi bile beceremediğimi anlat. ne kadar düşük bir insan olduğumu, ne kadar kişiliksiz olduğumu anlat.

insanları nasıl ortada bıraktığımı anlat. ne kadar bencil olduğumu anlat.
bana kendini anlat sayın okuyan.
anlat ki, kendimi daha iyi anlayabileyim.
bana bir şeyler anlat.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

neden rap(müzik) yapamadık?

sence şu an saat kaç?