artık seni düşünmek istemiyorum.

öyle veya böyle, bir şekilde yalnız kalıyorsun. gerisi önemli değil. yazacaklarım, söyleyeceklerim bu kadar. bugün de kimseyi aramadın. bugün de seni kimse aramadı. çevrende gördüğün yüzler sürekli aynı, yeni insanlara ihtiyacın var. körkütük aşık olmak yalandan. git birileriyle seviş diyorum da, biliyorum kalbin buna dayanmaz.

tekilayla cin karışımında oluşmuş sperm parçaları. tek günlük heyecanlarım. olur da yeni birine rastlarsam sanırım artık sikimde olmaz.

diyorum ya, öyle veya böyle... bir şekilde yalnız kalıyorsun. "pardon, sen kimdin?" demek istiyorsun asla unutamayacağın insana. pardon ya, sen kimdin? hala yaşıyor musun?

yokluğunda bin kez öldüm, bin birinci kez dirilemiyorum. yokluğuna alıştım. varlığınla mutlu olamayacağımı bilmeni istiyorum. gelme artık. gitme de. kal, kaldığın yerde. zaten gelmek istesen gelemiyor, gitmek istesen gidemiyorsun.

artık seni düşünmek istemiyorum. kusura bakma, ben yoluma bakacağım. senli veya sensiz. zaten varlığında seni bana vermiyor. zaten varlığının benli olmayı istemediğini düşünüyorum.

"arar bulurdu, gerçekten özleseydi." demiş şair. ben hiç özlenilen olmamışım.

neyse işte... geride kalan, şehirler arası yolculuk otobüsünde başka birinin sıktığı parfümün. fazlası değil.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

neden rap(müzik) yapamadık?

sence şu an saat kaç?