firari mahalle.

yüz elli beşi tuşlamış bir adam konuşuyor, acı fren sesleri yok. "kendimi kaybettim amirim!" diyor titrek sesleri. duvaklı bir gelin kırk yerinden bıçaklandı amirim! sevdiğimi söyleyemem. intikamın tezek kokusu burnumdan bir gram eksik olmadı. bana türk kahvesi yapan ellerinin başkasının uzuvlarında dans edeceği gerçeğiyle yüzleşemedim amirim.

seni seviyorum derken dudaklarının aldığı hafif gülümseme, başkalarının acı spermleriyleyken somurtsun istemedim. benleyken sürekli gülüyordu acılarıma. ben de zaten birileri acılarıma gülsün istiyordum. başkalarının acılarına somurtsun istemedim. başkalarının acıları benim gibi değil; başkalarını acıtır. ben en azından acıtır, sonra yarabandı takarım. öldürenler unutulur belki, ama iz bırakanlar unutulmaz amirim.

yüz on ikiyi tuşlamış bir adam konuşuyor, acı ve fren sesleri! "kendini kaybetti doktor bey!" diyor titreyen elleriyle tutamadığı telefonda. "ne oldu, kadını mı vurdular?" diyen meraklı teyzelerin durmayan ağızları. kadınımı vurdular diye ağlamayan damadın aşkı. parfümle yıkanmış takım elbisesine damlamayan tuzlu yağmurlar, zaten havada hiç bulut yok. sevgi hiçbir şekilde bu kadar acımasız olmamıştı amirim; ben kırk yerinden bıçaklamışım bir kadını. nolmuş?

aşk bu kadar yüzsüzleşmişken yok duyguların hiçbir anlamı. izin verseydiniz bir erkeği de kırk yerinden bıçaklardım. beni tanısaydınız bilirdiniz amirim. kırk yerinden bıçaklayacak kadar duygusuzum bir kadını; ve her yerinden sevecek kadar da duygulu. "insan sevdiğini öldürür mü?" diye sormayın bana. insanın sevdiğini başkaları öldürür, sen sadece canını alabilirsin amirim.

ölmeden önce bana baktığı gözleri, "beni öldür" diyordu. öldürmekte gram zorlanmadım, bu yüzden sizi aradım önce. ister beni öldürün. isterseniz akmayan gözyaşlarımı sorgulayabilirsiniz. timsah gözyaşları sakladım sizin için, bu anın geleceğini bilip. akıtmaya cesaretim yetmedi, akıtsaydım "öldürdü ama ağlak biriydi." derlerdi.

şimdi bana "sevmek ağır suç!" diyebilirsiniz. zaten adaletinize zerre güvenmiyorum.
bir kadını kırk yerinden öldürürseniz suç sayılmaz.
bir kadının tek yerinden canını alırsanız, ölüme mahkum.

sevdiğiniz kadının ağzına, aşağıdaki mahallede veriyorlar amirim. ama yine de siz bilirsiniz. kafanıza takmıyorsanız eğer hiç etkilememiş sizi, etkili kelimeler dökülen dudakları. sizin gülümsettiğiniz dudakları başkası acıtsaydı, bilirdiniz ne hissettiğimi. ama bilemezsiniz amirim. hadi, kelepçeleyin titremeyen ellerimi, götürün beni.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

neden rap(müzik) yapamadık?

sence şu an saat kaç?