saçmalattirik: uyan çocuk.

şahane bir olgunun evrilmemiş bebeği. sineklere fırsat verin ki açık camı görebilsinler. karanlığa beyaz ışık tutarsan daha çok belli olur sigaranın dumanı. fırsatım olursa eğer iyilikleri bırakıp sadece kötülükleri umarım. kalbini kırdığın kadının kalbimi kırması; dünya zaten sahipsiz kalplerin çaresiz dünyası. açtığın her mutluluk kapısı, başkasının gördüğü rüyadır. uyan çocuk, bugün de mutluluğun sonuna geldik.

kalp kıranla bir ömür mutlu olunmaz şair efendi. kalbini en çok kıranı sevdiğinden beri ağlamaklı oldu satırların. kim bilir kaç betimleme, kaç yazıt, kaç hitabe onu hatırlatır. eline biraz mutluluk verdim de, bir tek onu unutmadın.

tanısaydı seni freud, psikoloji üzerine yazdığı her şey değişirdi. bir adam sessizce delirdi, varlığını sadece ben fark ettim. bir adam tanıdım, duygularını farklı farklı yerlerinden katletmiş. bir yalan gördüm her şeyiyle; adını ben koydum, bazıları 'odun' derdi. bir sen, bir ben, hiç fark etmez. aynı yerdeyiz.

garip hikayeler, bitmeyen aşklar ve yazılmamış intihar mektuplarından bahsederdi kulaklıklarda teoman. en güzel müzikleri seçsen, en güzel arşivleri fırlatsan suratıma, artık anlamam. yıllardır hiç konuşmamışız gibi anlatıyor sessizliğin. sevişmelik şarkılar senfonisi; isyanım en cici yerinden direniyor. keşke anlasan.

dokunulmamış gömleğin cebinde saklı bir hikaye kitabı. masum olduğumu söylemiyorum; allah katında en büyük günahkarım. çürümüş et kokusu bürünmüş buzdolapları. biraz daha derine gelsen ne kadar lanet bir insan olduğumu görürdün.


ama sus lan! anlamasın kimseler. birileri merak etseydi eğer anlatmanı isterdi.
şu siktiğimin hayatı; küfür etmediğim her şey adına gitmek isterdim olsaydı fırsatım.
yalnızlık, güçlü kalmak falan bana oldukça fazla geldi.
ulan bir gram gücüm olsaydı diyorum piç kurusu! bir gram gücüm olsaydı ellerim titremezdi.
gülleri çok fazla hayatın ve dikenleri de öyle.
bir güle kapılıp gidersen kıskanır da dile gelir dikenleri!

uyan amına koyayım, sakin ol. bu rüyada bitti demin.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

sence şu an saat kaç?

neden rap(müzik) yapamadık?