artık.

her şeye rağmen gülebilen suratlarınızı sikeyim. bana bir şans verseler, yüzümdeki gülen tüm yüz hatlarımı keserdim sırf ibreti alem olsun diye. gülerken oynattığım tüm kaslarımı yerinden çıkarıp tavada kızartarak yemek istiyorum. bugün de mutlu olmaktan ziyade; mutlu olan arkadaşlarımın arasında mutsuzluğu tatmanın zevkini yaşadım. bugün de mutluluk için çabalarken buldum kendimi. mutluluk öyle elde edilebilen bir şey değil; mutlu olmak için mutsuzluğun verdiği acıdan zevk almak şart.

nefret etmek ne kadar doğru bilmiyorum, ama beni anlamadığınıza dair bir çok semptom gösteriyorsunuz. hayatımda bulduğum en iyi hobilerden bir tanesi zaten beni anladığını iddia eden herkese "evet, anlayabiliyorsun." diye yalan söylemek. küçükken belki beni daha iyi sevselerdi, daha iyi olurdum. küçükken o kadar nefret edildim ki, kendimden nefret edilmesini artık yadırgamıyorum.

kimin yatağında kiminle uyuduğunuz, kiminle sikişip adına aşk dediğiniz umrumda değil. tek istediğim ben aradığımda cevap alabiliyor olmak. sesinizi duymak istediğim de -ki bu çok az olur, sesinizi duyamıyorsam varlığınız umrumda değil ve hiçbir zaman olmayacak. varlığım hiçbir zaman umrunuzda olmamalıydı. yanlış yer, yanlış zaman, yanlış insanlar. hepinizin amına koyayım, beni yalnız bırakın.

kim olduğunuz umrumda değil zaten artık. benim hayatım sikiliyor amına koyduğumun çocukları. kendinizi iyi hissetmek istediğinizde sizin için sahip olduğum her şeyi veriyorum. kendimi iyi hissetmek istediğimde ananızın amına geri giriyorsunuz sanki. hiçbirinize ulaşamıyorum. sen de dahilsin buna amına koyduğumun karısı, sen de.

yeter artık, her uyandığımda çektiğim akciğer sancısı neden bir türlü ölüme dönmedi anlamıyorum. kendini mutsuz mu zannediyorsun, her gün ağlıyor musun? işte bu mükemmel bir şey. ama benim kadar mutsuz değilsin çünkü henüz ağlayamamayı öğrenmedin. ağlamamayı öğrendiğinde aslında bugün çektiğini sandığın acıların, kendine acı çektirmek için söylediğin yalanlar olduğunu anlayacaksın. ben olsaydın bilirdin. ben olsaydın mutlu edemediğin her insan için kendini sikmek isterdin öldürerek. ben sen olmayı gayet iyi biliyorum ama sen ben olduğunda yollarının asfaltının çoktan yapılmış olduğunu göreceksin.

yeter, sıkıldım yazarak anlatmaktan da.
sıkıldım her şeyden de.
çok üzgünüm. dayanamıyorum. bu kadar güçlü değilim, artık yüklenmeyin bana!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

sence şu an saat kaç?

neden rap(müzik) yapamadık?