ne de olsa duymayacaklar.

ne de olsa duymayacaklar.

önce -de'yi birleşik yazdım. sonra ayırdım. sonra... sen bilirsin ya, kendim yazdım ve kendim oynadım. baş dönmelerim arttı. inan kullanacak kelime bulamıyorum. inan anlatacak halim yok. gök gürüldüyor. yağmur da hafiften atıştırıyor olmalı. bir gün birisi "müziği değiştirme, tonuna bayılıyorum. sabaha kadar aynı şarkıyı dinleyelim." dediğinde huzurlu ve tükenmemiş hissedeceğim. bir gün birisiyle korku filmi izlediğimde; her şey yoluna girecek. o kadar çok "bir gün" diyerek başlayasım var ki cümlelerime, gerçekliğe kasıtlıyım bu akşam. hayallerin akışına bıraktım kendimi, ne de olsa gerçek olmayacak.

yalnız olduğum sürece mutlu değilim. kalabalık olduğum sürece de öyle. kulağını kapat. gözlerini de. uyu, biraz uyu. hiçbir şey düzelmeyecek ama, biraz daha uyu.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

neden rap(müzik) yapamadık?

sence şu an saat kaç?