şahane!

şahane. bombalar altında, yıkılıyor kimsenin kalmadığı şehrim. önce çatıları patlamıyor, oysaki hep bunu hayal ederdim. kolonlarından sallanan koca şehir, yer altına dizilmiş yüzlerce c4 bombası. roketleri kuvvetlendirilmiş savaş uçakları ve tek tek parçalanan hayal kırıkları. resimler gördüğüm duvarlar parçalanıyor yavaştan. kaybolan hatıralarıma izliyorum şehrin ortasında tek başıma!

bir yer ancak bu kadar güzel yok olabilirdi. geride bırakılmış yüzlerce anı, ancak bu kadar mükemmel katledilebilirdi. bebeklerin, sivillerin, askerlerin çığlığı olmadan bir savaş... şahane! öldürülen hayaller, kırıkları, anıları, varlıkları yüzlerce insanın. yüzlerce kilometre uzaktan televizyonu açıp katliamı izleyen insanların gözyaşları. kiminin ana vatanı, kiminin en yakınının mezarı... şahane! bir şehir ancak bu kadar güzel yok olabilirdi.

yavaş yavaş yürümeye başlıyordum. cebimden çıkan son dal winston light'ım ve bir de zippo çakmağı. azraile koşarak giden yaşlı adam gibi, çocuğunu düşürdüğü için intihar eden anne gibi çaresizdim. ama bir o kadar da şahaneydi bu şehrin yok oluşu. gözlerimi bir saniyeliğine kapatsam tüm heyecanı kaçacakmış gibi. kıyamet için bilet alıp kıyameti en önden izlemeye adam olmuş adam gibi! yürüyordum. kahrolsun, çok güzeldi.

kimsenin beni fark etmediği şehrim. ayaklarımın altına dizilmiş yüzlerce c4 bombası. havada roketleri kuvvetlendirilmiş savaş uçakları... hiç birisi beni fark etmedi.

çok güzel ölüyordu şehrim. şahaneydi!
çok güzel yürüyordum.
şehrim, ölüyordu.
yürüyordum. çok güzeldi.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

sence şu an saat kaç?

neden rap(müzik) yapamadık?