yalan tanrısı.

kolkola vererek ölüme koşmak isteyen insanlar diyarı. 20 kişilik bir ordu. el ele tutuşmular ama yalnızlar. yirmi kişilik yalnızlık, ne eksik ne fazlası. yirmi kişilik bir ölüm. haberlere "yirmi kişinin neden öldüğü belirlendi" başlığıyla konu olmak için güzel bir gün. merhaba, hayatın yine eksikliğini çekenlere seslendiğim gün, sana da merhaba.

değişik hikayeler ve değişik betimlemeler. gidemeyeceğimi ve ölemeyeceğimi anladığımda her şey çok değişti benim için. bu yüzden kendimi bıraktım. ruhsuz veya beyinsizmiş gibi davranabiliyorum, en güzel özelliğimde bu. tüm kararı vücuduma bırakıp neler yapabileceğini keşfetmek istedim, uykunun değişik bir sürümü. yaşamıyorsun ama ölmüyorsun da.

en son çektiğim bir aşk acısı vardı yaşamak isteyip de yaşadığım. yazmadıkça onu da unuttum zaten. ben her şeyi unuturum yazmazsam eğer. beyin yapım böyle. her şeyi düşünen tanrının benim hakkımda hayırlı olarak gördüğü tek şey bu olmalıydı. unutmasaydım eğer bambaşka bir yerde olurdum. guatemala gibi. "48 arkadaşını öldürüp yıllardır karnını onlarla doyuran yamyam yakalandı! pis cani, pişman olmadığını söyledi."

yazmaya da böyle başladım, yaşamak istediklerimi unutmamak için. kendimden o kadar parçayı yazmadım ki zamanla, geriye sadece depresifliklerim kaldı. öyle ki, hiç yaşamadığım hikayeler uydursam kafamdan inanır, yaşamış gibi yaparım. çok da güzel yalan yaşarım bu yüzden. yalanı yaşamak ile söylemek arasında fark var.

mitoloji'de yalan söyleyen son tanrı'ya "odunluzıkkım" derler. kitaplarda bulamazsın çünkü hala yaşıyor, yazılmadı.

her neyse.

kitabın yüzüne bakasım gelmedi. saygısızlık olsun diye duvara fırlattım. yatağımda daha güzel durabilirdi aslında. masumiyetini kaybetmiş çıplak bir kadın gibi, "bana gel!" diyerek gözlerime bakan bir kadın gibi durabilirdi hatta. siktir edip koltuğuma oturdum ve bir hiççesine dışarıyı izledim. kitap değil de miranda kerr gelseydi sikimde olmazdı o an. ya da en aşık olduğum kadın. hiçbir şeyi değiştiremezdi.

- bu kısımdan sonrası yazılmadı çünkü yazarın canı istemiyor.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

neden rap(müzik) yapamadık?

farklılaşamadıklarımız