karanlık bir yerdeyim.

uyandım.

karanlık bir yerdeyim. etrafımda mor ışıklar. kırmızı oldu. yeşil... beyaz. nerede olduğumu bilmiyorum. ses çok yüksek. başım ağrıyor. kanatları kırılmak üzere ameliyat masasına yatırılmış bir melek gibi acı çekiyorum. keskin bir koku var havada. eski sevgilinin sıkılmış parfümü, bir aydır takım elbisesinden ayrılmamış memurun teri gibi. dört duvar arasındayım.

uyudum.

karanlık bir yerdeyim. ayağa kalktım. dışarıyı gösteren tabelaya çarptı zar zor gören gözüm. takip ettim. silahlı adamlar gördüm. masalarında çıplak kadınlar. dışarı çıktım. kirli oksijen, fazla karbondioksit. koştum. durmadan koştum.

uyandım.

karanlık bir yerdeyim. hala mor ışıklar. kırmızı, yeşil, beyaz. bir şey değişmemiş. ayağa kalktım. dışarıyı gösteren tabela, çıplak kadınlar ve silahlar. kirli oksijen, karbondioksit.

koştum. durmadan koştum.

bir ben oldum. bir başkası. bir baktım, hiç tanımadığım bir sokak adamıyım; ellerinde şarabıyla yeni bir şarap almak için dilenen. bir baktım, roma'yı yakıyorum. bir baktım, başbakana suikast düzenliyorum. bir baktım, nerdeyim? bir baktım, mutlu hikayeler. bir kapattım gözlerimi, bir daha açmak gelmedi içimden.

darmadağın oldum. şimdi anlatsam inanmazsın. şimdi koşsam önümden çekilirsin düşmem için. insanlığa bir tepki olarak doğdum. tanrı benimle konuştu. "insanlığa bir tepki olarak doğdun." sonra insanlığımı buldum. tanrıyla ben konuştum. "insanlığa bir tepki olarak doğurdun. seni affediyorum."

ve insanlığım yok oldu.
tanrı benimle konuşmadı.
ben de onunla konuşmadım.

tanrı bir kadın oldu. bir kadınla birlikte oldum ama tanrıyla hiç alakası yoktu.

gözlerimi açtım. keskin bir koku.

farklı renkler. farklı bir ortam. önümde çıplak kadınlar, belimde silah. delinin biri geçti önümüzden, koşarak çıktı. arkadaşlarıma baktım, beraber gülümsedik. gözlerimi kırptım. çıplak kadının memelerini okşadım. gözümü kapattım.

gözlerimi açtım.

bir el, canımı acıtıyor. sert sıktığından olmalı. bel altıma, sanki bir şeyler eksik gibi. saçım da uzun. bacak aramda bir parmak hissettim. acısı ve zevki, tatlı bir şey. gözlerimi kapattım.

karanlık bir yerdeyim. her şey, sil baştan.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

neden rap(müzik) yapamadık?

sence şu an saat kaç?