süs diye asabiliriz.

git. çok afedersin, kal. ya da sikinin keyfini bul. ona göre hareket et. ben burada bekleyeceğim. hareket etmeden, gözümü devirmeden, uyumadan, yorulmadan. bekleyeceğim. sen değil, belki geriden gelen biri keşfeder. ya da önden geriye doğru dönen. yolunu önce terk eden kaybeder, gemisini bırakan kaptan değilim ben arkamda düşünmem gereken hiçbir şeyim yok. bir kaptanın gemisi de değilim. ya da tanrının amelesi. hele ki sen... sen, hiç değilim. bu yüzden, beni boşver.

sigaranın üzerine çok fazla edebiyat yapıldı. bütün yapıtaşlarını, tek tek, açık kapı bırakmayana kadar aradım. üzerine yazacak bir şey bulamadım bu sefer. sadece içeceğim. sadece izleyeceksin. benden uzak dur! bana yaklaşma! öpmek bile istemiyorum kırmızı rujla süslediğin dudaklarını. zaten konunun hiçbir zaman seninle alakası olmadı. sen benim başlangıcımdın, finalim değil. ben senin orospunum, kullan beni. duygularını tatmin et. beni sevdiğini söyle, ama tek bir adım daha atarsan belimde sakladığım silahı çıkarıp kafana sıkarım. acımasız ve duygusuzum. karanlıktayım. sana sıkacağım derken arada kaynar kendi kafamı bile patlatabilirim! ne olur biliyor musun? silah sesini duyduğunda merminin sana doğru gelmekte olduğunu düşünür çığlık atarsın. kendi acını yaratırsın, acı yakınından geçmemiş olduğu halde.

bazen süt tozu olmasa bile kahveler tatlıdır. şekerini doğru seviyede attığında gerçek tadını keşfedebilirsin. bazen sigarasız da, alkolsüz de, çıplak kadınsız da, her şeysiz de yapabilirsin. çok merak ettiğim için yaşamadım kafamdan geçen tüm fantezilerimi. bir kadın olsaydım orospu olurdum. çünkü ben bir erkek beynine sahibim. bu yüzden hikayesini kurduğum her kadının sonunu ölüme ve sekse bağlayabiliyorum. bir kadın olsaydım, cinsel organıma girecek herhangi bir şeyin tadını almak isterdim. şimdiyse bırak tadını, kokulara dahil tahammülüm yok. bir insan olsaydım sahip olduğum tüm cinsel gücü hadım ederdim. bir seri katil tanıdım, tüm kurbanlarını cinselliklerine süpürge sopası sokarak katlederdi.

piskopatların en yakın arkadaşı değilim ama çok fazla sosyopat tanıyorum. bir gün bir piskopatın önünde, arkadaşımın gözlerini çıkarıyordum: hoşuna gidiyordu. bir gün bir sosyopatın önünde arkadaşımı öldürdüm... sıradan bir şey gibi bakıyordu. sanki "viski içer misin? yeni aldım." diyecek gibi. elimdeki baltayı alıp kafasını kopardıktan sonra yüzüme baktı ve ekledi. "işte, şimdi daha güzel oldu. eve süs diye asabiliriz."

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

neden rap(müzik) yapamadık?

farklılaşamadıklarımız