duygusuz adam.

kavgalarım sürekli. iki tane cümleyi bir araya getirip, doğru kelimelerle birleştiremeyecek haldeyim. o kadar yoksunum ki herkesin sahip olduğu şeylerden... tek çarem, "olmasa da olur."

diken üzerinde koşuyormuş gibi hissediyorum kahve falımdaki yollarda. ne kadar farklı yoldan gidersem gideyim, sonu aynı mutsuzluk. hiç vaadedilmemiş topraklarda güller açtı, umarım kırmızıdırlar. ben hiçbir renge aşık olamadım da bilirim yine de, kırmızı güller bir gün birileri için açarlar.

tango için aşkın dansı diyorlar. alkol acıyı geçiriyorsa, neden ertesi günler var? neden acı çektiğimi bile bilmiyorum... yazsam neye yarar yazılar? içsem neye yarar ağrı kesiciler? en güçlü anti depresanlar gelse, neye yarar uykudan başka? neden sabaha kadar uykusuz geçen günler ve neden yataktan hiç kalkmama isteği? neyi, ne kadar kaybettik doktor bey; ben buradan baktığımda, hastayı ölmüş gibi görüyorum.

çirkinleşmiş yüzüm, alnım bile kırış kırış. tel tel dökülen saçlarımın peşinden üzülmeyi isterdim üzülebilseydim. duygusuz bir adamın duyguları, ne kadar gerçek olabilir ki... sen hiç duygusuz bir adamın ağlayabildiğini gördün mü? ben gördüm.

ne kadar çok susarsan o kadar çok cevabın vardır derler. o kadar çok susmak istiyorum ki ne sorum, ne cevabım var... o kadar çok kusmak istiyorum ki, önce karaciğerimi, sonra akciğerimi, nesillerdir kullanılmayan apandisitimi, içimdeki her şeyi. bir insanın ölmesiyle nefes almaması eşit mi? çünkü ben öyle bir ölü gördüm ki, hala nefes alabiliyor. bir insan, içindeki her şeyi kustuktan sonra vücudunu da kusabilir mi? ben öldüğümde, hiçlikle gömülmek istiyorum.

ne bileyim... "sahip olmadıklarımızı istemekten, sahip olduklarımızın değerini bilmiyoruz." derler. siz hiç, hiçbi şeye sahip olmayan bir insan görmediniz mi? ben gördüm. iyiye dair duyguları bitikti. bünyesinde barındırdığı tüm duygular mutsuzluktan, yalnızlıktan ve en kötü şeylerdendi. eminim sorulsaydı, "ben de aptallar kadar aşık olabilmek istiyorum." derdi.

bilmiyorum. siktirin gidin.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

neden rap(müzik) yapamadık?

sence şu an saat kaç?