ben kimim ki?

...insanın aklına tek bir soru gelir sonra "ben kimim ki..." diye başlayan. kimsenin cevap veremeyeceği sorular vardır, cevap verse de yalan söyleyeceği. bazı konularda hiçbir zaman doğrunun ne olduğunu öğrenemezsin; için neyin yanlış olduğunu bağırsa da kabullenemezsin. bazen her doğru bildiğin şeyin yanlış olduğunu fark eder ama buna rağmen gerçekten yanlış olduğunu görmek istersin. her insan elde edemeyeceği şeylerin peşinde koşar. yaptığın bir eyleme "hata" lafını koyduğunda, seni "yanlış" ile ayıran bir nokta vardır. "hata"lar bilerek de yapılabilir, yanlışlar yapılamaz.

neye ne kadar inandığınızı bilmiyorum. ama sadece gözlerinize bakarak birini ne kadar sevdiğinizi anlayabilirim. bazen kör olmak istiyorum bana ne kadar nefret dolu baktığınızı görmemek için. bazen yok olmak istiyorum. çünkü içimden, gözlerinizdeki o bakışı sadece yok olmak çözebilirmiş gibi geliyor. yok olmayı isterken bile beni sevemeyen insanları düşünüyorum anlayacağınız. düşünmek zaten, insanoğlunun sahip olduğu en büyük hastalık.

bir türlü geçmiyor içimden paranoyaklığım. ve bir türlü geçmiyor salaklığım. neden her şeyden kolayca pes ettiğimi yıllarca sorguladım. ve cevabı çok basit aslında... güçsüzleştikçe artan paranoyalarım. kendimi iyiymiş gibi göstersem bile insanlığa, dedim ya, "için neyin yanlış olduğunu bağırsa da kabullenemezsin."

ve yazdığım hiçbir yazı da tanrının bir suçu yok aslında. kendim hariç herkese sorumluluklar yüklemeye çalıştığımdan, tanrıyı da ben suçlu ilan ettim.

özür dilerim. neyden olduğunu hiçbir zaman bilmeyeceksin; ama ben her zaman bu sebepten içeceğim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

neden rap(müzik) yapamadık?

evet dostum, hayatın yükümlülükleri var.