saçmalattirik: ne yazdığıma dair fikrim yok.

korkuyordum her çocuğu himayesine aldığı için tanrıdan. öldürmek üzereydim, gözlerime bakıyordu neden öldürüleceğini bilmeyen kadın. koşarak uzaklaşıyordum olay yerinden, hangi kameraya hangi açılardan yakalandığım umrumda olmadan. atlıyordum çatıdan, ilk defa fizik kurallarını bir tarafa bırakıp hangi şiddetle yere çarpacağıma bile bakmadan. ölüyordum belki de ilk defa, yine bir akşamın karanlığında.

boşaltılmamış bir kültablam vardı benim, çöp kutusuna bir türlü cesaretlenemediğim. uyuduğumdan beri kaç kadın gelip dökmüştür kim bilir. her filtreye hikayesini yazsaydım sigarayı neden içtiğimin, güzel bir sanat olurdu belki; birleşir roman olurdu kimliğimi anlatan. ve şimdi umarsızca "keşke" diyorum... uyuduğumda dökülen her kültablası, keşke hikayesini de unuttursa. bir kaç roman yazdım uyurken, bıraktım kenara. belki bir gün uyanırsın da okursun.

bilerek yapılmış anlatım bozukluklarıyla dolu yazdığım her hikaye. bir kaç kelimeyi cümle haline getirmekte zorlandığımdan oldu uzun süre yazmamam.

korkuyordum her çocuğu himayesine aldığı için tanrıdan. tanrı kadını yarattı kendisine vekalet olsun diye. korktum her erkeği himayesine alan kadınlardan. ve korkuyorum şimdi tüm insanlıktan; baktığımda tanrıyı görüyorum diye.

tek pencereli bir oda, uzun saatler sürmüş nöbetler. küçüklüğümde gördüğüm her hayalet şimdilerde peşimden koşuyor. yalnızlık beni şizofren yapmadı, kendimi şizofren yaptım. yalnızlığın bir iyisi var; bir de ben varım.

yavaş yavaş biten tüm hikayelerin sonu gibi, bir hikaye daha sonuca bağlanmasın.

gözlerime bakıyordu neden öldüreleceğini bilmeyen bir kadın. koşarak uzaklaşıyordum olay yerinden. rüyalarım parça parçaydı, birleşiyor şimdilerde. bir cinayete şahit oldum rüyamda. ve sen uyandın, cinayet silahı oldun. atlıyordum çatıdan. ilk defa vazgeçtim atlamaktan...

sen geldin, olur ya böyle şeyler; cinayet silahı oldun.
önce kendini, sonra beni vurdun.

tabi olmaz ya böyle şeyler, önce beni vurursun sandım; sonra kendini.
ama olur ya rüyalarda, senle ben kavuşuruz.
olmaz ya gerçeklerde... kim bilir?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

neden rap(müzik) yapamadık?

sence şu an saat kaç?