saçmalattirik: sil baştan başlarsa her şey.

yıllarca yalnızlığı büyüttüm. yalnızlık gözümde çok küçüldü. yalnızlık, fotoğraflarda bile gözükmek istemeyen bir ben yarattı insanlığın gözünde. atasözlerine konu olan kargayı besledim, insanlığın gözünü oyması için. karga gözümü oydu, her şeye karanlığım artık. bir şarkı oldum dinlenmesi henüz sayılarla buluşamayan. bir güneş oldum, o günden beri hiçbir şehir aydınlık olmadı.

insanlarla konuşmayı özledim, yazışmayı değil. oysaki ne çok hayalim vardı her şeyin düzeleceğine dair. "bir şeyler eksik" diye bağırmak istedim günün her dakikasında. saniyeler elli dokuzu buldu, bir eksildi; bir fazlası, bir eksiği...
silip baştan başladım her şeye. sil baştan diyerek yüzlerce hikaye oluşturdum, hiçbiri silinmedi. yıllar önce yapılmış dövme gibiyim, pişman olunmasına rağmen bir türlü silinmemiş. kiminin sırtında melek simgesi, kiminin kolunda umut. bana sorsalardı sike konmuş kelebek olmak isterdim, sırf piçlik olsun diye.
silip baştan başlayamazsın hiçbir şeye. sil baştan diyerek binlerce hikaye bile yazsan sikinde olmaz kimsenin; kelebek gibi. tanrı bir kere gönderdi seni, bir amacın var; nefes almak. bu yüzden milyarlarca insanın başarabildiği tek şeye "hayat" diyorlar. biraz kafan iyi olsa, günahların azar; nefes alışverişlerin hızlanır. tanrı kızar, ateşi közler. birazdan yanıp gideceğim gibi sanki. "merhaba, ben sikindeki kelebek."
silip baştan başlasan her şeye, her şey tekrarlanırdı. küçükken görülen her halüsinasyon geleceğin bir yansımasıdır. ben küçükken hiçbir şey olmuştum kendimi süper kahraman gibi hissettiğim dakikalarda. gökhan ortasahadan vurduğu şutunu doksana takmıştı. onurcan'ın pokemonları vardı hepimizi kandırdığı. benim hiçbir şeyim yoktu, hayal gücüm dahil.
silip baştan başladım her şeye. sil baştan diyerek yüzlerce hikaye oluşturdum, hiçbiri silinmedi. yıllar sonra bir dövme gibi yapışacağım birinin vücuduna, beni silerken hiç tereddüt etmeyecek. ya da hepsini siktir et, her kelimem saçmalığın daniskası.
pencerem buğulu. beni okuyor mudur sence tanrı?
tanrıya küs değilim, insan en büyük düşmanına küsmemeli.

hadi vuralım kendimizi. hadi kimse anlamasın neden yaptığımızı. "bir anlık sinirle" yaptı desinler arkamızdan, unutup gitsinler.

hadi çekelin kendimizi, kimsenin bizi bulamayacağı sokaklara. bu gece varsa cesaretin, çorba içmeye gidelim karanlığı da alıp.

ne bileyim, hadi sevelim birbirimizi.
hadi nefret edelim birbirimizden.

hadi, siktir edelim her şeyi. seni de. beni de.
başında "yalnızlık" yazan bir yazının sonunda, başkası olamaz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

neden rap(müzik) yapamadık?

sence şu an saat kaç?