yaşasın


yaşasın. bu gece, yalnızlığa kadeh kaldırıyorum her zaman olduğu gibi. yaşasın... yaşasın tüm insanlık; beni, bu kadar çaresiz hissettirdiği için. bu kadar arkadaşsız, yalnız, tiksinç hissettirdiği için. yaşasın hayat. yaşasın ölüm. yaşasın savaş. yaşasın barış.

ben hiçbir zaman kendimden bu kadar utanmamıştım. "hiçbir zaman bu kadar ölmeyi istememiştim" demeyeceğim, her seferinde artıyor çünkü isteğim. yaşasın... beni, kendimden nefret ettiren herkes daha fazla yaşasın benden. bir zamanlar 35 yaşından fazla yaşamamayı ümit eden insanın limitlerini 24 yaşına kadar indirgeyen herkes daha fazla yaşasın. yaşasın sevgi. yaşasın nefret. mümkünse tanrım, ben hariç her şey yaşasın. birbirine tezatlık barındıran her şey yaşasın. yaşasın ki benim kadar tiksinç olmak neymiş; öğrensin insanlık. yaşasın tiyatro oyuncularını alkışlayan insanlar. yaşasın gerçekler. yaşasın yalanlar.

değişmeyecek hiçbir şey. yaşamayı istemeyenler yaşayacak; hangi günahın tohumuysak artık... o kadar azacak ki mutsuzluk, anti depresanlar dile gelecek "dur, yeter artık." diye. dayanamayacağım. tanrım, bırak isteğinle öleyim. isteğimle değil, istekleriyle değil.

beni, bana bırakma sakın. beni, başkasına emanet et. kutsal bir görevim varsa eğer artık başaramıyorum. kutsal bir yalnızlığım var, kaldıramıyorum.

intihar mektubu gibi geliyor dile yazdıklarım. ve intiharı tetikliyor gibi geliyor başkalarının yazdıkları. susmayı bilemedim. susmak da beni görmedi bir kez olsun. susmayı çok istedim, konuşmamayı, konuşamamayı. konuştum ama en sonunda. konuşurken bile düşünceleriyle baş edemeyen bir insanın sessizliği acımasız değil mi?

sussan bir sorun.
susmasan farklı. bir. sorun.

susmayı bir kez bana sorun lütfen; "özlemek" nedir anlatayım. elimde olsa düşünmem, meraklı değilim delirmeye. yaşasın sessizlik. yaşasın çığlıklar. yaşasın yalnızlık. yaşasın kalabalık. ben ölürsem sanırım, hiçbir şey bana dokunmaz.

yazasım var ama susasım da öyle. yine deliriyorum bak, yine düşünceler. bir kaç cümle her paragrafa yeter eminim; bir kaç kelime de özetine. ama yaşasın. bırak.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

neden rap(müzik) yapamadık?

evet dostum, hayatın yükümlülükleri var.