öyle olsun.

istiyor muyum? istemiyor muyum bilmiyorum... ne oldu bana, saçım başım dağınık fakat eskisi kadar belli olmuyor. çok mu dolmuşum da yazma isteği geliyor üst üste. ya da yarım kalanları boşaltamamış mıyım içimden? yine devrik cümlelerim artıyor; hikayelerim azalıyor. yine sadece ama sadece kendimden, saçma sapan duygularımdan, yarım kalmış hislerimden bahsediyorum. ne zaman yıkılsam, ne zaman devrilsem böyle oluyor; yansıması önce cümlelerimde gösteriyor kendini. cümleler de ayna gibi yani; baktığımda yüzümü göremediğim.

biraz sessiz olmanızı isteyeceğim sizden. burada, yok olurken, sessiz sakin yok olmak isteyen bir insan var. bu yüzden sessiz olmanızı istiyorum sizden. bu yüzden benim yaptığım gibi yapmamanızı; laf kalabalığına yer vermemenizi rica ediyorum sizden. bir kaç cümleyle anlatabileceğiniz şeyleri fazla çaba sarfetmeden anlatmanızı istiyorum sizden. anlatmıyorsunuz öyle mi? öyle olsun; hiçbir yok oluş sessiz sedasız değildir zaten. öyle olsun.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

sence şu an saat kaç?

neden rap(müzik) yapamadık?