yok ve uyan.


düşünecek ve anlatacak hiçbir hikayem yok. yazacak değerli şeylerim yok; her şeyin değersizleşmesini izliyorum bu yüzden. sen yoksun mesela okuyan. yıllar öncesinde beni anladığını iddia eden, bunun üzerine kalacağına yemin etmiş ve terk etmemeyi kendine görev edinmiş kimse yok.

bir yıl önceydi... ayrıntıları saymazsak eğer çok net hatırlıyorum bir yıl öncesini. bir kadını evine bırakmış, evime dönüyordum. yağmur ya da kar yağıyordu, tam hatırlayamıyorum. yine hiçbir şey düşünmek, hiçbir hikaye uydurmak istemiyordum. evine bıraktığım kadın beni seviyor, başkasıyla sevişiyordu çünkü. böyle zamanlarda hikayelerden ve senaryolardan nefret ederim, senaryonun ana karakteri ben değilsem eğer. ilk o zaman keşfetmiştim "yok" kelimesini. çilekeş'in "yok"u gibiydi ağzıma takılan. hiçbir şey yoktu. elimden gelen hiçbir şey yoktu. hiçbir çarem yoktu. ve yine beni anladığını iddia eden, bunun üzerine kalacağına yemin etmiş ve terk etmemeyi kendine görev edinmiş kimse yoktu.

bir sene sonrası şimdi. ayrıntıları saymazsak eğer hiçbir şey hatırlamak istemiyorum. bugün kendime aynada bakıp hiçbir şeyi hatırlamayacak kadar sarhoş olup olmamam gerektiğini sordum. olmamam gerektiğine karar verdim.

düşünecek ve anlatacak hiçbir hikayem yok söylediğim gibi. içimde sadece yazmadığım ve okunmasından korktuğum birikenler var. daha geçen gün birine, "ilk defa" cesaret edip yüzüne karşı, henüz ilişkiye başlamamışken "seni seviyorum." diyecektim. diyemedim, dedirtmedi. daha geçen gün birinin beni sevmediğine kanaat getirdim. şimdi, ne oldu da bunları hatırlıyorum hiçbir bilgim yok. neden bunları hatırlıyorum, hem de bu kadar çok hatırlamak istemediğim halde.

bazen... o kadar çok uyumak istersin ki, gözlerinden uyku aktığı halde yatağına yattığında uyuyamazsın. senin unutmak istediğin bir çok hikayen vardır, tanrınınsa seninle ilgili başka planları. yatağına yattığında uyuyamıyorsan eğer; uyan. yatağına yattığında gözlerini kapatamıyor ve tavanda ilginç görsellere rastlıyorsan eğer; uyan. rüyadaysan ve görmek istemediğin şeyler görüyorsan eğer; uyan.

uyan. hikayesi olmayan bir adamın hikayesinin bittiği yere geliyor gibiyiz. kimsenin farkında olmadığı bir şey var, adamın da dahil.

henüz hikaye hiç başlamadı. yaşın 18, 20, 22, 24 falan...

Yorumlar

  1. mutsuzluğunu yaşamayı bilen insanları seviyorum sanırım

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

sence şu an saat kaç?

neden rap(müzik) yapamadık?