geri dönmek istiyorum.

bir çok derdim var kimseye anlatmadığım. sen de anlatma, bırak yarım kalsın; bir gün "belki" tamamlayan olur. bir çok derdim yok aslında kimseye anlatmadığım. tüm dertlerim düşüncelerden ibaret; geçmiş ve anlar. ben kendime hayali dertlerden bir kale yarattım, içine sığınmak için. dışarıda ürperiyorum, titriyor ellerim... ayaklarım... her yerim...

kendime kaldım. kendimden uzaklaştım. yakınlaştım. tanrı sensen eğer beni biraz daha uzaklaştır; ya da yakınlaştır. kimilerine göre "tanrı aşktır." kimilerine göreyse yoktan var olamaz hiçbir şey. bak... yine kendimle kaldığımdan bunca yazı, paragraf, satır. beni önce kendinden uzaklaştır; benim gücüm yetmez uzaklaşmaya. sonra benden uzaklaş; benim gücüm yetmez uzaklaştırmaya.

kulağımda piyano sesi. şimdi güzel olurdu dışarıda ip atlayan çocukları duysaydım. tanrının bir planı vardı... plan bozulurdu eğer sen burada olsaydın. deli derlerdi bana tanrıyla konuşsaydım. ve tanrı kıskanırdı "belki" bizi, aşk yaşasaydık. her şeyim çok daha güzel olurdu fiillerim istek - şart kipinde hikaye olmasaydı.

yaşasın. yaşlandım. gençken çok istediğim şeyi başardım; şimdi mümkünse geri dönmek istiyorum.

geri. dönmek. istiyorum, gerçekten.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

neden rap(müzik) yapamadık?

sence şu an saat kaç?