ya da ilgiye ihtiyacım vardır. kim bilir.

üzgün görmeye alışık değilim kendimi. hala başım ağrıyor. benim fazla bir şeye değil, ilgiye ihtiyacım var. ya da kaybolmaya. birbirine tezat iki şeye muhtacım. bütünlüğüm yok, bütünlüğü küçük yaşta kaybettiğim kesin, bir çok insan gibi. yorulmuşum uzun zaman önce kaybedilmiş bütünlüğü aramaktan; bu yüzden olsa gerek tezatlığım.

nereye vurgu yapmasını hatırlayamayan bir şair gibiyim... tonlamalarım hatalı, çizimlerim; renklerimde garip bir şeyler var bütün ressamların birleşip de çözemeyeceği. benimse bilerek yapmadığım. yorulmuşum gerçekten, yorulmuşum... oldukça fazla. çömelip kusmak istiyorum içimdeki her şeyi, iç organlarım dahil. ben, bu kadar kötü biri değildim... ne oldu? ne değişti? neden bu tezatlık, neden bu ikilimlerler? ve bir çok soru cümlesi...

hayatım yalanlar... yalan... bir yerde başlayan yalan bitmiyor. devamı fazlasıyla geliyor üzerime. kimi seveceğime, kimi sevdiğime, kimi sevmeye devam edeceğime karar bile veremiyorum. ki sevmek böyle bir şey değildi birilerinin anlattığına göre. kimin anlattığına göre bilmiyorum; kimin anlattığı çok mu önemli? benim ilgiye ihtiyacım var, sevmeye değil ya da anlatılanlara... yıllardır seviyorum zaten, yalnızca sevilmeye ihtiyacım var. sevmeye değil, bir an olsun sevilmeye.

ya da kaybolmaya dediğim gibi. iki adet tezata ihtiyacım var aynı anda elde edemeyeceğim. aynı anda kaybolamam biriyle. biriyle beraber kayboluyorsam zaten, adına tam olarak "kaybolmak" denebileceğini bile zannetmiyorum.

ya da benim işe ihtiyacım var yalnız kalmaya değil. düşünmemek için, takmamak için. benim, belki de kimseyle konuşmamaya ihtiyacım vardır. sevdiğim kimseyle. beni seven kimseyle. oluyor böyle; konuştukça azalıyor sanki sevgi. konuştukça bitiyor insan, konular çoğaldıkça azalıyor çünkü. konular konuşuldukça bitiyor. konusuzluk, belirsizlik gibi... belirsizlik ise konusuzluk gibi değil ziyadesiyle. belirsizlik, konusuzluğa göre daha ahenkli.

bilmiyorum. benim bir şeye ihtiyacım yok, iki şeye olan ihtiyacım daha makul. benim blogumu kapatmaya ve var olan her yerden uzaklaşmaya ihtiyacım var; belki de sevilmediğim için.

ya da ilgiye ihtiyacım vardır. kim bilir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

sence şu an saat kaç?

neden rap(müzik) yapamadık?