ama uzakta.


uzaktasın... derdim büyük değil, derdimin dermanı da yok değil. sadece sana anlatabilirdim yanımda olsaydın. yanımda değilsin, canım yanıyor; anlatamıyorum. kararlarım içimde kalıyor, büyüyemiyorum da. kendime ihanet ediyormuş gibiyim, yanımda değilsin. desteğini alabileceğim bir el yok yanımda, tutunabileceğim bir sen varsın... ama uzaktasın.

kötüyüm. her şey çok oldu, her şey üzerime geliyor. her şeyi kaldırabilecek bir güce sahip değilim; kendime ihanetten korkmuyorum da başkasına ihanet edecekmiş gibiyim. hayır, sana değil. seni seviyorum, başkasına ihanet edecekmiş gibiyim, başkasına. vazgeçmemi istiyorlar benden. hayır, senden vazgeçmemi değil. kimsenin bunu istemesine izin vermem. başka şeylerden bahsediyorum, işlerden güçlerden. sen olsaydın yanımda, her şey farklı olurdu. kararlarım da öyle. benim sana ihtiyacım var. tutunabileceğim bir sen varsın... ama uzaktasın.

özleme dayanıyorum yalnızlığa dayanıyorum mutsuzluğa dayanıyorum. sonunda seni görmek var. ben seni görene kadar başka şeylerden vageçmekten korkuyorum. çünkü benden vazgeçmemi istiyorlar, bu yük ağır geliyor; başım ağrıyor sürekli. yanımda olsaydın, yani sana sarılabilseydim ve bana cesaret vermeni dinleyebilseydim... her şey farklı olurdu.

ne kadar da aynı değil mü cümlelerim? üstteki paragraf, onun üstündeki... ne kadar da benziyorlar birbirlerine. bir derdim var sevgilim, sensiz sonuca varamayacağım, senin desteğin olmadan karar veremeyeceğim... bir derdim var, sen hariç kimsenin bilmesini istemediğim. tutunabileceğim bir sen varsın... ama uzaktasın. yakına gel, sana ihtiyacım var.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

neden rap(müzik) yapamadık?

farklılaşamadıklarımız