başlığı yok inan ki bu yazının.


benim için yeterince insan üzülmedi mi? yüzüm... yüzün hiç gülmesin mi? kırmızı güllerle kaplanan yataklarda gülümsesin mi bana hiç tanımadığım biri? gülümseyeyim mi hiç tanımadığım birine? tanımak mı isteyeyim zorla, hiç tanışmak istemediğim birini? zorlayayım mı yani kendimi, hiç inanmadığım şeylere?

allah var... allah'tan korkun. allah'tan korkum, kuldan değil. dilim sessiz, dermanı yok. anlatasım yok. yorgunum... ama yok. çulsuzum... ama yok. lal olmuşum, sus. anlattım, anladıkları yok. lal ol, sus. anlat, anladıkları yok.

yeter, korkuyorum. yeter ağlayabiliyorum. yeter gözlerim doluyor. insanlığı içimde hissediyorum yeniden. insanlık acı çektiriyor biçare varlığıma. psikolojim bozuk. dışarıdan normalim, içeride her balkona düşman. sakallarımı kesmiyorum uzun zamandır jilete dokunmamak için. allah var, allah'tan kork...

koş. kendini bulana kadar koş. düş. tekrar koş bulduğun kendinden hoşlanmadığında. sarıl. kitaplara sarıl yalandan bir benlik hayal edebilmek için. sıkı tut. ve bırak; hiçbir şeyi zorla tutamazsın. hiçbir zorluğa sarılamazsın.

karış. bırak demini alsın biraz çay; her şey olup bittiğinde dahil olup birinin ağzında yumuşarsın. şeker olduğunu var say bir an...

anlamayacaksın.
anlamayacaklar.
anlatamayacağım.

yorgunum. yorgunsun. uçuruma bir adım kala durmuşum; arkamda "bilerek" yüklendiğim tüm yükler. artık direnemiyorum. artık kimse diren demiyor.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

sence şu an saat kaç?

neden rap(müzik) yapamadık?