ömür törpüsü

nedense çok şey değişti. nedense en çok ben değiştimmiş gibi geliyor. nedenini bilmem de zamanla her şey değişiyor değil mi? dünün kuvvetli, büyük hissini; bugün daha az hissedebiliyorsun. üstelik hislerin çok yavaş değişmesi diye bir şey söz konusu. bir şey, birden değişse farkındalık artır; normale dönmesi için adımlar atarsın. fakat bir şey yavaş, fark ettirmeden değişiyorsa eğer farkındalığı kendin yakalaman gerekir. asıl mesele burada olsa gerek, ne zaman fark edecek ve ne zaman normale dönmesi için adım atacaksın?

velhasıl kelam, her şey değişiyor azizim. daha önce hiç "her şey değişiyor." demedim sanırım, ilk defa garip hissettiriyor çünkü. daha önce "her şey değişiyor değil mi?" diyerekten onayınızı almak istemiş olabilirim, zira bazen "evet, öyle." demenize ihtiyacım oluyor.

mümkün mertebe susuyorum. konuşmanın vakti geldi mi yoksa öyle mi hissediyorum? ya da değişime "dur" demek yerine akışına mı bırakmalıyım? bak bu sessizlik bana yaramıyor aslanım, fakat sessiz olmadığım dönemin de yaradığını söyleyemem. ya sessiz kalır, ya konuşursun; iki seçenek de tatmin etmiyorsa eğer birini zorlamak zorundasın. fakat sessiz kalırsam ben kırılıyorum, konuşursam herkes. kimi feda edeceğim? kendimi mi, herkesi mi?

bazı kararlar çok zor veriliyor azizim. bazen insan öyle bir kırılıyor ki, paramparçasın. parçalarını bir araya getirmek için bütün dünyayı dolaşmaya ihtiyacın var.

kimse söylemiyor, kimse dile getirmiyor da...

kırmak çok kolay. yorgun bir insan ise toparlanmak, ömür törpüsü.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 yıl.

neden rap(müzik) yapamadık?

evet dostum, hayatın yükümlülükleri var.