Kayıtlar

Şubat, 2016 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

deneysel: kişilik bölünmesi.

Resim
bırak, dokunma. bırak, sakın o sayfaları açma. uzun zaman önce yazdığım bir romanın kalıntıları onlar. uzun zaman önce bitmiş bir hikayenin arda kalanları. hiçbir kelimesi seni ilgilendirmiyor, hiçbir kelimesi sana hitap etmiyor onların. ola ki birine hitap edecek olsaydı geriye kalan sayfaları yakılmış olmazdı. olmadı ki kimseye hitap etmiyor artık, özellikle sana; sana hitap etmiyor.

bırak, bırak o sayfalar yalnızlığı yaşasın. bir bütünken çok anlam ifade ediyorlardı, yalnız başına kaldıklarında hiçbir şeyi. bırak, allahını seversen bırak; tekrar elime alıp da acı çektirtmek istemiyorum kendime. karıştırma, olduğu yerde dursunlar. onlar yakılmadıysa, başka bir yere kaldırılmadıysa vardır bir sebebi; bırak o elindekileri.

ikinci karakterim... bu bi oyun değil, bu bi savaş değil, bu bi şaka değil, bu bi gerçek de değil. anti depresan'ı bıraktığından beri kabullenemeyeceğin bazı şeyler oluyo beyninde; yokluğun geri geliyo di mi? sayfaların hiçbiri yakılmadı, hepsi aklında; hepsi, t…

ama uzakta.

uzaktasın... derdim büyük değil, derdimin dermanı da yok değil. sadece sana anlatabilirdim yanımda olsaydın. yanımda değilsin, canım yanıyor; anlatamıyorum. kararlarım içimde kalıyor, büyüyemiyorum da. kendime ihanet ediyormuş gibiyim, yanımda değilsin. desteğini alabileceğim bir el yok yanımda, tutunabileceğim bir sen varsın... ama uzaktasın.

kötüyüm. her şey çok oldu, her şey üzerime geliyor. her şeyi kaldırabilecek bir güce sahip değilim; kendime ihanetten korkmuyorum da başkasına ihanet edecekmiş gibiyim. hayır, sana değil. seni seviyorum, başkasına ihanet edecekmiş gibiyim, başkasına. vazgeçmemi istiyorlar benden. hayır, senden vazgeçmemi değil. kimsenin bunu istemesine izin vermem. başka şeylerden bahsediyorum, işlerden güçlerden. sen olsaydın yanımda, her şey farklı olurdu. kararlarım da öyle. benim sana ihtiyacım var. tutunabileceğim bir sen varsın... ama uzaktasın.

özleme dayanıyorum yalnızlığa dayanıyorum mutsuzluğa dayanıyorum. sonunda seni görmek var. ben seni görene kada…